9 de juny del 2012

Pintar amb glaçons de colors

No hi ha res tan divertit com compartir alguna activitat amb la Gemma, les dues ens ho passem molt bé amassant, dibuixant i en general fent qualsevol cosa que porti el caos en casa.

L’altre dia, amb la calor que feia a la tarda, vaig pensar que havia arribat el moment ideal per treure del congelador els glaçons colorats amb colorants alimentaris que havia preparat fa uns dies.

Quan la Gemma era més petita vam utilitzar glaçons de colors per fer transvasaments d’un contenidor a un altre, però aquesta vegada volia provar alguna cosa diferent i vaig pensar que hauríem pogut pintar aprofitant el fet que els glaçons s’haurien desfet poc a poc.


Vaig preparar uns quants fulls de paper una mica gruixut i, sobretot, vaig posar un davantal de plàstic a l’artista.

Amb tot llest vaig treure els glaçons del congelador i vaig deixar la Gemma lliure d’experimentar aquesta sensació nova.





Ella s’ho va passar molt bé, i per mi ha sigut màgic contemplar la seva mirada concentrada!

I l’obra d’art que vam crear? És evident, serà perfecta per embolicar regals!!



1 comentari: